سنجش تکمیلی امیرکبیر
Menu
از سال 1392 سنجش تکمیلی امیرکبیر تمام خدمات آموزشی خود را با برند سنجـش امیـرکبیـر ارائه مینماید.
منابع آزمون کارشناسی ارشد 96-97 | منابع آزمون دکتری 96-97 | سنجش امیرکبیر
کانال تلگرام سنجش امیرکبیر و تخفیف های شگفت انگیز ساعتی و روانه

انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری سراسری 95

انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری سراسری 95

انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری سراسری 95

انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری سراسری 95

انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری سراسری 95
انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری سراسری 95

 کارنامه دکتری سراسری 95 منتشر شد/ اعلام زمان انتخاب رشته محل

phd test news

نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ زودتر از زمان اعلام شده از امروز دوشنبه ۱۶ فروردین به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش منتشر شد.


به گزارش سنجش امیرکبیر به نقل از مرجع دانشگاهی کشور، کارنامه اولیه دکتری سراسری 95 ساعت 15:40 دوشنبه 16 فروردین 95 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

دکتر حسین توکلی : تعداد ۱۵۸ هزار و ۲۵۳ داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۷ هزار و ۴۳۲ نفر زن معادل ۴۲.۶۱ درصد و ۹۰ هزار و ۸۲۱ نفر مرد معادل ۵۷.۳۹ درصد بودند.

وی افزود: آزمون دکتری در ۷ گروه آزمایشی و ۷۷ کد رشته امتحانی در صبح روز جمعه ۱۴ اسفند ماه ۹۴ در ۵۴ شهرستان برگزار شد و داوطلبان در مدت ۱۲۰ دقیقه به دفترچه آزمون اختصاصی و ۹۰ دقیقه به دفترچه آزمون عمومی پاسخ دادند.

توکلی گفت: از تعداد ۱۵۸ هزار و ۲۵۳ داوطلب ثبت نام کننده، تعداد ۱۲۷ هزار و ۷۲۴ نفر در جلسه آزمون و ۳۰ هزار و ۵۲۹ داوطلب در جلسه آزمون غایب بودند. ۸۰.۷۱ درصد داوطلبان در آزمون حاضر ۱۹.۲۲ درصد غایب بودند.

وی افزود: از تعداد حاضرین در آزمون تعداد ۵۵ هزار و ۴۷۲ نفر زن و تعداد ۷۲ هزار و ۲۵۲ نفر مرد بودند. در واقع ۴۳.۴۳ درصد زن و ۵۶.۵۷ درصد آنان مرد بودند.


برای مشاهده نتیجه اولیه آزمون دکتری سراسری 95 کلیک کنید

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: از تعداد ۳۰ هزار و ۵۲۹ داوطلب غایب آزمون تعداد ۱۱ هزار و ۹۶۰ نفر زن و ۱۸ هزار و ۵۶۹ نفر مرد بودند. در واقع ۳۹.۱۸ درصد غایبان زن و ۶۰.۸۲ درصد غایبان مرد بودند.

وی تاکید کرد: به منظور فرصت بیشتر به داوطلبان و دانشگاه ها برای ارزیابی تخصصی نتایج آزمون زودتر از زمان اعلام شده از روز دوشنبه ۱۶ فروردین به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

توکلی یادآور شد: داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات نسبت به رویت کارنامه اولیه خود اقدام کرده و پرینت آن را بگیرند.


برچسب ها: اخبار, دکتری, اعلام نتایج

logo-samandehi
cool hit counter
تمامی كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران میباشد.